Friday 4 May 2012

Ceritera Cameo

sukarnya nak memenuhi kehendak orang lain sedangkan kehendak sendiri belum lagi terlunas...
apa-apa pun...selagi aku mampu untuk berjalan ...aku jalani la hidup ni walaupun ade kepura - puraan. tapi ni bukan bermakna aku berlakon di depan orang ramai tetang siapa aku,cuma menyorokkan riaksi sebenar aku di depan orang ramai.. semalam aku rase macam nak menitiskan air mata dah...sampai ke tahap yang macam tu sekali aku rasa,tapi oranag cuma namapak aku berat mengukir senyum dan berwajah lesu...dalamannya... masyaallah...tuhan je yang tahu,rasa sedih,sakit hati,merintih hurmmm semua la ada dalam hati ni...
thanks pada yang buat aku tersenyum or ketawa semalam..
bukan tak boleh terima ape yg org cakap atau tegur atau pon sebagainya..cuma ada pada satu satu masa moral aku down,dan masa tu aku perlukan kawan tuk bagi semangat atau aku perlu bersendirian tuk muhasabah diri..tapi ape yang aku rasa semalam hurmmmmm di hentam berkali kali...sabar je lah....
apa apa pun benda dah lepas....
so mula buku baru,positifkan minda ok...[untuk aku]
 oh ye...
thanks gak pada big liar [BL] yang sedikit sebanyak buat aku ketawa semalam hahhaha
kenangan yang tak kan aku lupakan naik moto macam tu hhahahhaha so sweet,
ramai orang perhatikan tapi kami buat tak kisah je ... duduk mengiring macam girl duduk atas moto..hahaha lalu puak kat jalan raya..perggggghh!!! pengalaman baru dan amat kelakar..nice to meet u again.
love that sweet memories

                                                                              &

No comments:

Post a Comment