Saturday, 12 May 2012

CERITERA CAMEO

Assalammualaikum ........

hurmmm kekadang kan keliru dengan sikap sesetengah orang di sekeliling ni...
mana tak nya,walau pun da kenal lama dan rapat tapi suka menjatuhkan orang lain,membawa cerita itu dan ini dan membesarkan sesuatu cerita yang kecil..kalau korang macam mana?masih lagi nak berkawan denagn orang mcm ni?
kalau di tanya pada aku..hehe disebabkan sudah mengenali seseorang tu maka susah bagi aku menolak walau siapa pun dia.. walaupun kadang kadang terpaksa makan hati dan menelan bulat bulat ape yang dia buat..mungkin pada aku biar orang lain buat jangan aku yang buat dulu,
mungkin jugak aku ni terlalu penyabar kot orangnya..... tapi aku pon bukanlah sorang yang cepat melenting bila berlaku sesuatu.
apa apa pun kita kena tengok pada ape yang juga masalah yang berlaku di sekeliling kita dan bermuhasabah diri sendiri,nasihat diri biar itu jadi teladan.

1 comment: